onsdag 30 juli 2008

Tillbaka trots alla hoten!!!!!

Nu har jag inte skrivit på ett långt tag på den hära bloggen och det är beroende att jag har förhindrats att skriva! Högerregeringen stoppade mitt bloggande när det blev för farligt när jag kom för farligt nära sanningen!

Men det ska ni veta alla revolutionärer att jag är inte den som sviker! Nu är jag tillbaka för att rädda er med min vassa penna!

TROTS att jag känner mig hotad genom alla dumma kommentarer som går till person angrepp och angriper mina väl under bygda argument på ett plumt och lögn aktigt sätt så väljer jag nu trots de dolda hoten från högern att forsätta kampen mot kapitalismen.

Högern är en mäktig fiende med dem kan aldrig vinna på sikt för de är BEROENDE av folket!!!!! Vem skulle dem annars utsuga på pengarna!!!!???

Men det är dags att säga ifrån en gång för alla igen nu!!!! Vi tollererar inte utsugningen och att människor diskrimineras och behandlas olika!!!

VArför ska en direktör tjäna lika mycket i månaden som en buss schaför gör på ett helt år!!!??? INGEN kan förklara det!!! Det är bara kapitalismen som visar sin fula mula åter igen!!!!

Passa er jävligt noga nu!!!!

Inga kommentarer: